標籤

立法會 (297) 明報 (175) 蘋果 (170) 東方 (162) 醫療 (135) 醫委會 (86) 立法會選舉 (83) 信報 (82) 星島 (80) 醫管局 (71) 文匯 (62) 經濟 (60) 香港01 (49) 成報 (47) 大公 (35) AM730 (28) 醫護人手 (26) 晴報 (22) 教育 (20) 足球 (20) 港台 (19) 頭條 (19) SCMP (18) 都市 (18) Now (15) TVB (14) 特首 (12) Standard (11) 商報 (11) 議事規則 (11) 中聯辦 (10) 施政報告 (10) 商台 (9) 自願醫保 (8) 政府 (7) 流感 (7) 立場 (7) 醫學生 (7) 高鐵 (7) 新城 (6) 852 (4) 大紀元 (4) ATV (3) 新浪 (3) 獨媒 (3) 眾新聞 (3) 醫保 (3) DBC (2) RTHK (2) 巴士 (2) 東周刊 (2) 輕新聞 (2) 選委會 (2) 香港仔 (2) HKFP (1) Yahoo (1) etnet (1) 中時 (1) 壹週 (1) 太陽 (1) 工時 (1) 教協 (1) 環保 (1) 端傳媒 (1) 經濟一週 (1) 謎米 (1)

2019年2月15日 星期五

(星島)陳沛然 拒入專業議政

泛民專業人士組成的專業議政昨日舉行傳媒新春團拜,仲叫埋無黨派的醫學界陳沛然(Pierre)出席。Pierre與專業議政向來有不少交集,不過他說暫時未有打算加入,話感受到大家的誠意,但都係維持現狀比較好。
  會計界梁繼昌(Kenneth)形容同Pierre的關係是「穩定的男女朋友關係」,有好多合作空間,但又毋須時時走在一起,未去到談婚論嫁階段。Kenneth話,專業議政處於Open relationship(開放式關係),不單止Pierre,所有理念相同的議員都可以加入。資訊科技界莫乃光就話,「成日約Pierre食飯,拖佢手仔」,但就唔知點解遲遲不願接受邀請。